Een reis door de Natuurparken Eifel en Our.

Schiessentumpel waterval.

Wederom een waterval maar dit keer meer in het Luxemburgse. Bij Mullertahl te vinden zowel vanaf de weg als vanaf een wandelroute in het dorp.

De Schiessentumpel is een bekende waterval die je ook veel op ansichtkaarten tegenkomt. Er loopt een bruggetje overheen en men kan helemaal tot beneden aan het water komen. Het is lekker pootje baden in koud water of steentjes zoeken in het beekje.

De streek er om heen blijft adembenemend en het is een genot om hier te wandelen en te rijden.

Reacties

Reacties

Frank Musquetier

Mooie waterval.

Piet

Joah da is

Frank Musquetier

Zo, die reactie duurde lang. Ik kan er nog mijn ogen niet vanaf houden, zo'n mooie waterval en toch zo dichtbij!

Piet

Het mooiste uitzicht is nog als je op de brug staat en uitkijkt over de waterval die onder je goed bijgevuld wordt.

Frank Musquetier

Ik ga snel nog eens terug, zie ik je vast daar nog eens...op ONS bruggeke

B.R

ik heb erin gezeten echt koud

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!